torsdag 27. oktober 2016

Nye die !

Flotte nye die fra Marianne design!!

Julen nærmer seg med stormskritt,  
og mange er allerede godt i gang
 med produksjon på julekortene.

 Vi har fått inn disse flotte diesene
 som lar deg lage nydelige julekreasjoner.



  Som denne flotte blomsten (julestjernen) med blader.
Super fin til juledekor :)


 
Tre/skog-die.
 
Passer hele året!. 
Nå er den perfekt til dekor på julekortet!
Tenk deg denne skogen med snø på...:))

Fantastisk flott ramme die :)
Her får du lage mange forskjellige utrykk.

Et eksempel ser du på bildet under.

(bildet hentet fra nettet)

Vi ønsker hjertelig velkommen til inspirerende og hyggelig handel!

1 kommentar:

  1. Jeg må virkelig si at Marianne design er en av mine favoritter når det kommer til allsidig bruk av dies og hun lager så mye som passer inn til andre dies i forhold til mønster hun bruker passer det godt med hennes ord Collect them all flotte Nye dies og jeg Ser ihvertfall 1 jeg skal ha som passer inn med wrt sett jeg bestillte via Hobby og interiør design.

    SvarSlett

Det oppstod en feil i denne gadgeten